heelgeen :)

har inte hunnigt skriva.. har haft huset fullt sen i fredags med bilologiska morfar,hans fru och hans sons flickvänn, sen har bettan & kicki med männen *haha* också sovigt där till i söndags, mammas 50 års fest i lördag var riktigt rolig och jag ska slänga upp en massa bilder sen när jag kommer hem :D och man har ju världens fiiinaste pojk som inte sa ett ljud, fast allt sho och shim och alla som ville hålla i honom, haha han bara slockna och sov i sin vagn hela kvällen & jag tog mitt första glas vin sen jaa, februari? ;D . i söndags hänge jag med syrran hem och sov över så jag och Liam kunde se systerbarnens lucia imoorse & teas drill uppvisning igår, sånna små barn var skiiit grymma hade aldrig klarat av att snurra och kasta runt med en pinne på de där sättet ;O dom stora var ännu bättre men såg inte så mycket av det, det blev lite högt ljud som inte Liam tyckte så mycket om så jag gick utanför och väntade.  :) har precis varigt på burlövs center.. skulle handla julklappar.. meeen jag hittade inga så jag köpte jeans t-shirt & en tjocktröja till mig själv istället hihi (A) . snart kommer maria nog hem ska passa barnen nån timme för maria har så ont i nacken så hon ska åka in och kolla det tror jag :) ska se om vi ska fika lite gröt för de e sååå goottt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0