godmorgon:)

Elin - Hej jag fyller snart 15 och är mamma till lilla Mimmi som dagen efter julafton blir 5 månader och jag undrar hur lång liam är.
svar - förra veckan var han 54 ½ :)

godmorgon alla, klockan är 06,27 haha Liam vaknade klockan 5 fick sin mat och somnade igen vid 6, halv 10 åker vi så jag tyckte det var onödigt att lägga sig igen, jag behöver typ 3 timmar på mig innan jag ska iväg om jag ska fixa mig och sånt med haha tur man är morgon människa annars hade vi nog haft ett problem :] , har kollat igenom min tattuering, ändrat lite, och today is the day har längtaaat !!!! <3 Jay smith är i trelleborg idag, men min kusiner kommer så kan inte åka och kolla :( . Liam ska ju på ultraljud med bulan inåt han har i bakhuvudet, men det har faktiskt blivigt bättre, men iallafall, dom ringde igår och sa att dom hade skickat ner en remiss till trelleborg så jag fick antagligen nästa vecka <3 min prins :(<3 Liam var nog lite sjuk igår ;o han sov typ hela tiden ville kanppt äta, han var lite rinnig i ögonen och lite rödflammig på ögonlocken & såg skit trött ut,  trodde först han hade fått ögoninflammation ;o , men han sov ca 7 timmar och när han vaknade var allt bra igen, nu kommer väll han inte ha gått upp tillräckligt i vikt och bvc kommer säkert klaga.. öörrh. men vad ska man göra egentligen trycka i han mat? psst. tänker Inte vecka honom ! han äter bara mindre utav det. han behöver sin skönhetssömn :) Katrin ligger fortfarande och nannar , tur för henne :)

skriver och lägger bild på tattueringen sen :) puss

Kommentarer
Postat av: emma

lycka till :)

2010-12-18 @ 08:33:34
URL: http://emmmeyfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0