Filmklipp:)

Idag har Jag duschat & liam har fått bada han tyckte det var skit skojj hahaha som han la och sprattla XD. han gör minst ett medvetet smile varige dag nu och det är sååååå gulliiiiggt & roliiigt :D han brukar göra de när ja pillar han i håret ;D , och idag gjorde han det nä jag smörjde han lite i pannan, och när vi sjöng haha :D:D - skit skojj ;) - kan förhoppningsvis träffa katrin idag :D då ska vi baka lussekatter hihi, e sjukt sugen på de ;O . haha ska berätta en liten hemlis haha, jag har påbörjat att skriva en bok XD hah, de är ett av mina mål i livet, att skriva en bok.. vet inte, tycker det är skojj att skriva ;D men ja har påbörjat ca 100 stycken men sen har ja alltid slutat -.-' menmen, får väll se hur de går denna gången haha. occcchh guuud vad jag blir irriterad på socialen, för det första, när man ringer dit (och txe vårdcentralen) så e folk alltid så tråkiga nästan otrevliga ;O . och dom bara klyddaaar!!!! jag ringde dit förra månaden för jag skulle fråga om vi skulle in och skriva på mer papper om underhållsbidrag "neeaa det tror jag inte vänta och kolla om du får dom nästa månad" amen jo tack, sen nu har jag inte fått dom så nu ligger man back på pengar skit bra nu när mamma fyller år och julafton och hela köret, vet Inte hur jag ska få detta att gå ihop.... såå kommer mamma säga "ameeen jaag kan betala blöjjer och lite sånt" .. nej men tack endå mamma jag får de nog ihop det :) <3 får öppna min sparbössa som jag lägger ner alla mina mynt ;), tror jag har minst 500 kr där. :P

här e ett filmklipp på Liam i full action i babygymmet, det är lite dålig kvalite, skyll på mamma och pappa som inte köper ordentliga lampor ^^. ;D



 

Kommentarer
Postat av: Katrin

hahhaha ja det låter bra , det får du göra!:D

det var riktigt mycket roligt igår , var väldigt väldigt länge sedan jag skrattade så mycket so vi gjorde när vi bakade HERREGUD hahaha ^^ tack för igår <3



/ katrin

2010-12-02 @ 16:17:48
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0