festfest

Igår kunde jag inte skriva vi fick massa roligt besök av b.la mammas biologiska pappa alltså min morfar & mammas barndoms kompisar kom och ja massa folk heltenkelt, och idag blir det fest för mammi på rosenhagen som fyllde 50 igår ;) . ska bli jäätte roligt :D:D igår somna jag innan Minnah han sjunga i idol haha för jag la på en madrass framför tven och mös med liam ^^, Men jag hörde att Jay vann, både bra och dåligt tycker jag, det var ju roligt att han vann, men alla som kommer 1a hör man knappt något av, tror det skivkontraktet dom får e dåligt för alla 1or bara försvinner medans 2orna syns överallt :P . menmen goodLuck Jay ;)

kommer lägga ut massa bilder senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0