efterkontroll MVC :)

Åkte till trelleborg idag på efterkontroll och satte in en spiral-

nu kommer lite ehm jaa vad man nu ska kalla det .. "privat?" eller "mycket detaljer" men thats me så stå ut eller läs inte haha ;D

iallafall var på mvc idag på efterkontroll, så först när vi gick in för att snacka lite fråga en praktikant ifall hon fick vara med och självklart tänkte jag, satt och snacka lite fick mina papper, där jag fick reda på *villket jag glömt eller inte fått reda på under förlossningen?* att Liam hade navelsträngen runt halsen + att det var avföring i vattnet ;o meeen jaja de gick ju bra så inget att tänka på haha :P sen skulle jag kissa i mugg LOVE IT *not* haha känn så jäkla dumt och gå runt där med en mugg kiss hahha XD sen hade jag sagt till henne att jag inte hade haft sex sen förlossningen men tydligen trodde hon inte mig för hon tog ett graviditets test :s blev lite sne på henne och sa till henne att jag sa ju faktiskt till henne att jag inte hade haft sex menmen, kanske folk som har ljugigt om sånt eller nått ^^, sen var de dags för gynnundersökningen villket jag tycker är riktigt obekvämt... haha nu tänker säkert alla "hallå du har fått barn" men tro mig, helt annan sak, när man föder har man inte tid att tänka på att två personer står och sirrar en i skrevet, men de har man när man liter hos gynn, och hon praktikanten skulle tydligen vara med där också hahaha och där står dom och glor på en när man klär av sig och hoppar upp på den där ställningen hahahah och så har man massa saker mellan benen och barnmorskan står och förklarar för henne "detta är deeet, och detta ser ut sååå" haha OKEJ !!!!! hahaha och ja börja flabba dels för jag börja tänka på heart break hotell när jag la och sirra upp i lampan och för jag tyckte det var så sjukt obekvämt men komiskt samtidigt XD . jaja satte iallafall in en hormon sprial så förhoppningsvis slipper man mens & slipper gå på såndär undersökning igen...

efter de träffa jag joss på stan & här hemma har jag och mamma busat massa med liam och boss var med mitt i smeten haha - ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0