dagen.

var otroligt trött imorse när jag gick upp, men piggnade till lite senare, det var så fint väder så jag gick ut en runda och rensa tankarna lite :) ..gick in om till jeff och stanna där ett tag liam var skit pigg och smilade över mycket haha speciellt hos faster My ;) hon hade precis duschat och hade en blå handuk på huvudet och de tyckte Liam var skit skojj x) . tror snart mina ammningsdagar är slut :'( får väll vara glad att jag har fått amma 2 månader när vissa inte kan amma alls men det är ju endå tråkigt :/ försöker så gott jag kan men det blir mer och mer ersättning, och nu är jag ju lite nojig också eftersom han inte hade gått upp så mycket i vikt.. tänkte lägga mig nu iallafall, vill egentligen kolla på insider på tv 3 för den är sjukt bra men ska bli en lång dag imorgon, ska hem till min syster och sova där så det blir väll massa bus med Tea och Sam :) ska nog och åka pulka hihi..

menmen nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0