bvc, trelleborg, jävla soc. -.-

Elin - hur gammal är liam?
Svar - han är väll ca 2 ½ månad (3 månader den 13 januari)

förra månaden fick jag inget underhålls bidrag, ringde då till soc och fråga "nääh" sa dom "du kan ju vänta tills nästa månad och se om du får då" okeeej.. ? fhar ännu en gång inte fått mitt underhålls bidrag (jeff har inget med detta att gör så ni vet :P),  ringer till soc igen och då säger dom "assåå det har inte vi något med att göra det får du anmäla till försäkringskassan" .. JAHA kunde ni inte kläcka ur er det förra månaden puckon, för någon som inte ha inkomst och lever på det minimala är 1000 kr stor skillnad, så nu är man ju måttligt irriterad. men får väll nöja mig att nästa månad får jag underhålls bidrag för 3 månader :P . usch sjukt jobbigt att nojja över pengar hela tiden.  

Först var petra och sussie på besök, sen ner till bvc, nu har liam kommit över 4 kg och väger 4040 gram men hade bara gått upp 100 som vanligt .. efter det skulle jag och katrin åka buss till trelleborg, men det var sån cp buss som liknar typ en turist buss så vi kom inte på med vagnen, greajt, dom borde fan inte ha sånna bussar :S . fick handlat ett par skor till nyår mamma var snäll och hjälpte mig lite med pengar, sen hitta jag en snygg väska på gina för 150 kr (som jag typ fick gratis för jag hade 150 kr rabatt för jag hade massa stämplar i mitt ginakort :P) och lite nytt till Liam :). har också betalt av vagnen och de så får snåla resten av månaden.. suuuuuck, ersättning kostar en förmögenhet :P 

nu är jag trött och lite irriterad efter dages buss & underhållsbidrag kris . -.-'

Kommentarer
Postat av: amanda gerling

Hej gumman! Vet inte hur jag ska få tag på dig men behöver din hjälp och prata ! Du kan väl smsa mig ? :) 0760459612 . kram

2010-12-28 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0